Стратегічний курс, якого тримається Україна з 2014р., спрямований накардинальні соціально-економічні та політичні перетворення, найтіснішимчином пов’язані з ідеєю євроінтеграції, а Угода про асоціацію України з ЄСстала ключовим механізмом, який визначає напрями та темп українськихреформ.
Саме для глибокого осмислення пріоритетів, принципів танапрямів реформування вітчизняної вищої освіти, окресленняшляхів її інтеграції в європейський і світовий освітнійпростір, для успішного реформування діючої системи публічної влади потрібно вивчати і впроваджувати європейський досвід країн, які вже пройшли цей шлях. Саме з метою застосування європейського досвіту в навчальний процес викладачі кафедри публічного управління, адміністрування та права провели семінар «Перспективи розвитку галузі знань28 «Публічне управління та адміністрування»: зарубіжний досвід», основним спікером якого стала доктор PhD соціальних наук (менеджмент), доцент, зав. кафедри бізнесу та економіки, Маріямпольської колегії, м. Маріямполе, Литва Р.М.Андрюкайтне.
В ході семінару учасники жваво обговорювали перспективи співробітництва з Маріямпольською колегією таосвітньо-професійну програму (ОПП), що є галузевим нормативним документом, у якомувизначається нормативний термін та зміст навчання, нормативні форми державної атестації,встановлюються вимоги до змісту, обсягу й рівня освіти та професійної підготовки фахівця з спеціальності 28 «Публічне управління та адміністрування» освітнього рівня «магістр».Визначали, що спільного вивчається в наших університетах, чого не вистачає в навчальному процесі. Дискусійним стало питання соціальної відповідальності, якому, з точки зору спікера потрібно приділити особливу увагу при підготовці фахівців нової формації.
Всі учасники погодилися з тезами спікера, що вимогою часу стає підготовка фахівців нової якості –здатних творчо мислити, швидко орієнтуватися в сучасномунасиченому інформаційному просторі, приймати нестандартнірішення, вчитися і розвиватися протягом усього життя, аголовне – бути патріотами рідної землі.