м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Наукові видання

Назва МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА НЬОМУ
Автор (и) Арестенко Т.В., к.е.н., доцент
tatyana.arestenko@gmail.com
Воронянська О.В., к.е.н., доцент
Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
elenavoron1955@gmail.com
Арестенко В.В., к.е.н., доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
vv.arestenko@gmail.com
Анотація Необхідність маркетингового дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому пояснюється швидкими змінами, що відбуваються у ринковому середовищі. Правильно сформована модель поведінки споживача має бути покладена в основу подальшої стратегії розвитку підприємств, сприяти підвищенню їх конкурентоспроможності. Результати проведених польових досліджень дозволять скорегувати дії компаній з метою оптимізації їх цінової політики; підвищення ефективності взаємодії зі споживачами; підвищення впізнанності та лояльності до бренду продукції; збільшення продажів і призведуть до максимізації прибутків.
Ключові слова маркетингові дослідження, польові дослідження, ринок соняшникової олії, анкета, опитування, інтерв’ю, респонденти.
Завантажити pdf
Залишити повідомлення для декана




×