З 2019 року кафедра маркетингу ТДАТУ співпрацює із Північно-західним університетом сільського господарства та лісництва (Китай). Основні напрями наукової та освітньої співпраці:
- Сумісне проведення наукових досліджень щодо питань розвитку ланцюгів доданої вартості при створенні Нового шовкового шляху.
- Публікація результатів наукової роботи у міжнародних наукових виданнях.
- Організація та участь у Міжнародних наукових конференціях, що стосуються розвитку ринку сільськогосподарської та харчової продукції.
- Подання заявок на гранти та міжнародні наукові проекти.
- Організація академічної мобільності викладачів та здобувачів.
В 2020 р. згідно програми “один пояс один путь” (рос.) при співпраці з університетом Northwest A&F University (Китай) викладачі кафедри маркетингу взяли участь у підготовці матеріалів для публікації книги «Розвиток сільського господарства та взаємовідносини між Китаєм та Україною».
Договір про співробітництво з Northwest A&F University (Китай)