26 листопада 2020 року у Таврійському державному агротехнологічному університеті на базі кафедри маркетингу відбувся І тур студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення»
Учасниками олімпіади стали 14 здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг». За умовами проведення олімпіади передбачалась оцінка рівня теоретичних та практичних знань студентів.
Студенти вирішували конкурсні завдання, які складалися з розв’язання практичних завдань та комп’ютерного тестування. Запропоновані завдання передбачали інтеграцію комплексу професійних знань, умінь та навичок з маркетингового ціноутворення.
За результатами студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» здобувачі вищої освіти виявили високий рівень знань і перемогу здобули:
І місце – Хахаєва Маргарита Едуардівна 31 МК (194 б) ;
ІІ місце – Іванова Тетяна Олександрівна – 31 МК (189 б);
ІІІ місце – Скачков Сергій Васильович – 31 МК (186 б);
ІІІ місце – Маркіна Альона Русланівна – 11 сМК (186 б).
Учасникам студентської олімпіади за навчальною дисципліною «Маркетингове ціноутворення» щиро бажаємо розвитку і наснаги, сил досягати своєї мети, отримувати моральне задоволення від навчання і своєї наукової праці, упевненості в собі, продовжувати вчитися і самовдосконалюватися.