В листопаді – грудні 2020 р. на кафедрі маркетингу проведений перший тур І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг» та основних дисциплін кафедри.
Предметні олімпіади на кафедрі проводилися згідно Положення про Олімпіади, що визначає порядок організації та проведення студентської Олімпіади зі спеціальності та навчальних дисциплін серед студентів кафедри «Маркетинг» та інших кафедр факультету Економіки та бізнесу.
Під час проведення охоплено здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» та інших спеціальностей факультету економіки та бізнесу.
Олімпіада проведена з метою виявлення та розвитку обдарованої студентської молоді, сприяння реалізації її творчих здібностей; стимулювання творчої праці студентів та відбору студентів для участі у ІІ турі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг».
Учасники вирішували конкурсні завдання, які складалися з розв’язання практичних та ситуаційних завдань. Запропоновані завдання варіювалися відповідно до освітнього рівня учасників олімпіади і передбачали інтеграцію комплексу професійних знань, умінь та навичок зі спеціальності «Маркетинг».
Згідно затвердженого плану на кафедрі маркетингу проведено Олімпіаду зі спеціальності «Маркетинг» та предметні олімпіади з дисциплін: «Логістика», «Маркетингові дослідження», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетингові комунікації», «Аграрний маркетинг», «Інформаційні системи у маркетингу», «Маркетингове планування».
Результати проведення Олімпіад:
Зі спеціальності «Маркетинг» приймали участь 20 студентів здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце ЧЕРНИШОВА М.О., 21 МК (180 б)
ІІ місце ФІРСОВА О.М., 21 МК (184 б)
ІІІ місце ГОРОДЕЦЬКА А.В., 21 МК (183 б)
З дисципліни «Інформаційні системи у маркетингу» приймали участь 19 здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти.
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце КРАЄВА О. В. – 41 МК (191 б);
ІІ місце ПОЖИДАЄВА І. С. – 41 МК (189 б);
ІІІ місце ПЛЯСЕЦЬКА В. Р. – 41 МК (186 б);
З дисципліни «Логістика» приймали 15 здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти.
Переможцями олімпіади визначено:
І місце ПОЖИДАЄВА І. С., 41 МК (192 б)
ІІ місце ПЛЯСЕЦЬКА В.Р., 41 МК(187 б)
КРАЄВА О.В., 41 МК (187 б)
ВЕРЕЩАГІНА А.О., 21 сМК (187 б)
ІІІ місце ПАЗЕНКО П.О., 41 МК (180б)
ДУДАРЄВА А. В., 41 МК (180 б)
ГРЕБЕЛЬНА Г.В., 41 МК (180 б)
ХАСУМІКОВА Д.Р., 41 МК (180 б)
З дисципліни «Маркетингові дослідження» приймали участь 9 здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце ХАХАЄВА М.Е., 31 МК (190 б)
ІІ місце ІВАНОВА Т.О., 31 МК (184 б)
СКАЧКОВ С.В., МК (184 б)
ІІІ місце ЯРМОЛЕНКО О., 11 сМК(180б)
З дисципліни «Аграрний маркетинг» приймали участь 21 здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце ПЛЯСЕЦЬКА В. Р., 41 МК (190 б)
ІІ місце КРАЄВА О.В., 41 МК (184 б);
ІІІ місце ГРЕБЕЛЬНА Г. В., 41 МК (180б)
ПОЖИДАЄВА І. С., 41 МК (180 б)
З дисципліни «Маркетингове ціноутворення» приймали участь 14 здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце ХАХАЄВА М. Е., 31 МК(194 б)
ІІ місце ІВАНОВА Т. О., 31 МК (189 б);
ІІІ місце СКАЧКОВ С. В., 31 МК (186 б);
МАРКІНА А. Р., с 11 сМК (186 б).
З дисципліни «Маркетингові комунікації» участь 8 здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце Іванова Т. О., 31 МК (191 б);
ІІ місце Гасич В. В., 31 МК (187 б);
ІІІ місце Хахаєва М. Е., 31 МК (185б)
З дисципліни «Маркетингове планування» приймали участь 15 здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце ПЛЯСЕЦЬКА В. Р., 41 МК (191 б) .
ІІ місце КРАЄВА О. В., 41 МК (184 б);
ПОЖИДАЄВА І. С., 41 МК (184 б);
ІІІ місце ГРЕБЕЛЬНА Г. В.,41 МК (181 б)
ПАЗЕНКО П. О., 31 МК (181 б)
Переможці першого туру Олімпіади рекомендовані до подальшої боротьби у ІІ турі на базі інших ВНЗ.