З 22 листопада по 4 грудня 2018 на кафедрі маркетингу був проведений перший тур І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з основних дисциплін кафедри.
Захід проводився згідно Положення про Олімпіади. Це Положення визначає порядок організації та проведення студентської олімпіади з навчальних дисциплін відповідного напряму та спеціальності (далі – Олімпіада) серед студентів кафедри «Маркетинг» та інших кафедр факультету Економіки та бізнесу, вищого навчального закладу ІІІ-ІV рівнів акредитації.
Під час проведення охоплено здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти та здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».
Основними завданнями Олімпіади є:
- виявлення та розвиток обдарованої студентської молоді, сприяння реалізації її творчих здібностей;
- стимулювання творчої праці студентів, педагогічних та науково-педагогічних працівників;
- формування кадрового потенціалу для дослідницької, виробничої, адміністративної і підприємницької діяльності;
- відбір студентів для участі в міжнародних олімпіадах.
Результати проведення предметної олімпіади:
З дисципліни «Логістика» взяли участь 9 студентів груп 41 МК та 21сМК.
Переможцями олімпіади визначено:
І місце Вовк І.В., студентка групи 41 МК
ІІ місце Стрюк О.Л., студентка 21 сМК
ІІІ місце Бенько В.В., студент 21 сМК
З дисципліни: «Філософія для економічних спеціальностей» приймали участь 9 студентів групи 11 МБ МК.
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце Фурса В. А., студентка11 МБ МК
ІІ місце Михайлова М. С., студентка 11 МБ МК
ІІІ місце Кашуба Н. І., студентка 11 МБ МК
З дисципліни «Маркетингові дослідження» приймали участь 8 студентів групи 31 МК.
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце Лебедка А.А., студентка 31 МК
ІІ місце Лактіонов Є.Є., студент 31 МК
ІІІ місце Куруоглу О.В., студентка 31 МК
З дисципліни «Аграрний маркетинг» приймали участь 10 студентів груп 41 МК та 21 сМК
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце Вовк І.В., студентка 41 МК
ІІ місце Стрюк О.Л., студентка 21 сМК
ІІІ місце Бенько В.В., студент 21 сМК
З дисципліни «Маркетингове ціноутворення» приймали участь 9 студентів груп 41 МК, 21 сМк та 11 МБ МК
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце Михайлова М., студентка 11 МБ МК
ІІ місце Сергеєва Ю., студентка 21 сМК
ІІІ місце Шквиря С., студент 21 сМК
З дисципліни «Маркетинг» приймали участь 10 студентів групи 31 МК
Переможцями Олімпіади визначено:
І місце Куруоглу О.В., студентка 31 МК
ІІ місце Сінатус А. Л. 31МК, студентка 31 МК
ІІІ місце Фролов Д., студент 31 МК
Переможці Першого Туру Олімпіади рекомендовані до подальшої боротьби у ІІ турі на базі інших ВНЗ.