У жовтні студенти спеціальності маркетинг прийняли участь у триденному тренінгу «Маркетинг, брендинг, продажі, взаємодія зі ЗМІ та ділове спілкування в межах програми ООН.
Програма тренінгу була дуже насичена корисними матеріалами та цікавою інформацією для майбутніх маркетологів. Студенти охоче приймали участь у всіх практичних завданнях та показали високий рівень своєї підготовки.
У результаті тренінгу учасники розробили маркетингову та збутову стратегію для власного бізнесу; навчилися створювати загальнодоступні профілі бізнесу в соціальних мережах; встановлювати ефективні відносини з засобами масової інформації та покращувати комунікацію свого бізнесу.
Участь у тренінгу допомогла студентам розширити знання щодо діджиталізації бізнесу та створення бренду, сучасних маркетингових прийомів ефективних для цільових регіонів та переваг зв’язків зі ЗМІ для розвитку власного бізнесу; удосконалили навички у розробці бренд-буку свого бізнесу, створенні маркетингової стратегії, розвитку відносин зі ЗМІ та ділового спілкування.
Дякуємо організаторам та тренерам за надану можливість участі в даному заході та сподіваємося на подальшу співпрацю.