В межах навчальної практики студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» відвідали підприємство ТОВ МЖК «Південний».
Більшості мешканців міста та регіону відома продукція підприємства за назвою торговельної марки — «Молочна ріка. Діяльність підприємства характеризується налагодженим виробництвом, прагненням керівництва впроваджувати інновації, утримувати та розвивати збут. Студенти дізнались про зміст маркетингової товарної, цінової, комунікаційної, збутової політики компанії. Особливий інтерес у студентства викликало відвідування виробництва та спостерігання процесу упакування продукції. Майбутні маркетологи дійшли висновку про те, що професійні фахівці з маркетингу мають розуміти усі нюанси виробництва та реалізації продукції для вибору найефективнішої маркетингової стратегії.