Під час затяжного карантину і студенти, і викладачі так само починають сумувати за заняттями в переповнений лекційних аудиторіях, кафедральними коридорами та кураторськими годинами з рідними студентами.
Проте, кафедра маркетингу не стала сумувати, а почала проявляти свою креативність, застосовуючи месенджери та соціальні мережі. Майже кожного тижня та чи інша студентська група вигадували челенджі та передавала естафету іншій. Звичайно, що і викладачі не залишалися осторонь і залюбки погоджувались на участь. Тематика була вкрай різною: присісти сьогодні 30 разів, викласти фото своєї вечері, Топ-10 книг, які ти зараз читаєш, провести кураторську годину в піжамах з єдинорогами або показати свого домашнього улюбленця.
Такі маленькі заходи допомагають не втрачати зв’язок як у середині групи, так і студентів з викладачами, а також трохи розбавляють таке не просте студентське життя під час карантину.