Креативність зараз настільки ж важлива в освіті, як і грамотність.
Ми повинні ставитися до неї з таким же статусом.
Сер Кен Робінсон
Дослідженнями Всесвітнього економічного форуму у Давосі встановлено, що креативне мислення входить у ТОП-5 компетенцій найближчого десятиліття, які роботодавці цінуватимуть у своїх працівниках. Отже, реагувати та приймати виклики сучасного ринку праці має і освіта.
Співробітники кафедри фінансів, банківської справи та страхування Захарова Наталя та Радченко Наталія пройшли курс з креативності, який було проведено спільно з Британською Радою в Україні, Pearson, Dinternal Education та за підтримки МОН. Курс включав п’ять основних тем:
- Що таке креативність і з чого вона складається?
- Як розвивати креативність у собі та студентах? (30 способів незвичайного використання предмета, метод «чому», мозковий штурм, три стільці Уолта Діснея, шість капелюхів)
- Як створити креативне середовище для навчання?
- Як оцінювати креативність студентів? (оцінювання навчання, оцінювання для навчання)
- Креативне конспектування: навіщо і як застосовувати його у навчальному процесі (скрайбінг, скетчноутинг)
Використання креативного підходу у навчанні сприятиме формуванню такої навчальної спільноти, де студенти долучаються до виробництва креативних знань на всіх її рівнях.