м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Теорія та практика публічного управління

Мета курсу – є  оволодіння  теоретичними знаннями  з  питань

публічного  адміністрування  та  набуття  практичних вмінь  і  навичок  щодо  застосування законів,  принципів,  методів,  технологій  та  процедур  в  управлінні  суб’єктами  публічної сфери;  набуття  вмінь  та  формування  компетенцій,  необхідних  для  виконання  функцій  та реалізації  повноважень  керівника  (фахівця)  суб’єкта  публічного  адміністрування,  в  тому числі для органів державної влади і місцевого самоврядування.

Завдання курсу:

–  узагальнення  теоретичних  засад  у  сфері  публічного  адміністрування,  розуміння

основних тенденцій та напрямів їх еволюції;

–  визначення  суті,  законів,  принципів  і  механізмів  публічного  адміністрування  в

розвитку суспільства;

–  опанування  основами  методології,  технологіями  та  процедурами  публічного

адміністрування об’єктів публічної сфери;

– оволодіння методами формування, моніторингу та контролю управлінських рішень

на національному, регіональному та місцевому рівнях, а також на рівні суб’єктів публічної сфери,  з  позицій  загально-цивілізаційних  цінностей,  світового  досвіду  та  осмислення наукових здобутків;

–  набуття  навичок  розроблення  та  впровадження  заходів  із  забезпечення результативної та ефективної діяльності суб’єктів публічної сфери.

Предмет курсу –  процес  досягнення  національних  цілей  та інтересів  шляхом  організації  діяльності  суб’єктів  публічної  сфери,  у  тому  числі законодавчих, виконавчих і судових органів та органів місцевого амоврядування.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

  • предметну сферу і методологічну основу публічного адміністрування;

– перспективи розвитку публічного адміністрування;

– технології та процедури публічного адміністрування;

– принципи та методи публічного адміністрування;

– органи та стилі публічного адміністрування;

– основні цілі публічного адміністрування в соціальній та економічній сферах;

– особливості адміністрування в громадських організаціях;

– відповідальність  суб’єктів  публічного  адміністрування  за  правопорушення  у  цій сфері.

вміти:

– підготувати нормативну документацію (накази, розпорядження тощо), пропозиції, рекомендації  (проекти)  для  суб’єкта  публічного  адміністрування  щодо  визначення стратегічних  цілей,  завдань  та  етапів  управлінських  рішень  на  основі  результатів системного аналізу суспільно-політичного та соціально-економічного стану розвитку сфери управління (об’єкта управління), застосовуючи методики визначення певних показників;

–  виробити  процедури  та  основний  зміст  кожного  етапу  вироблення  та впровадження управлінського рішення з визначенням термінів, виконавців;

–  планування  заходи  із  упровадження  сучасних  методів  публічного  управління, оптимізації його функціональної та організаційної структури, виходячи з існуючих умов;

–  застосовувати  методи  та  критерії  оцінювання  результативності  та  ефективності публічного адміністрування в умовах соціально-економічних змін.

Робоча програма 

Список літератури 

Залишити повідомлення для декана




×