м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Міжнародний туризм

Мета: вивчення в контексті цієї дисципліни міжнародного туризму як суспільного феномену та індустрії, його видів і чинників, що впливають на туристичний рух у всьому світі.  Водночас в межах курсу аналізується індустрія міжнародного ринку та її складові. Викладаються  засади та світовий досвід менеджменту і маркетингу міжнародного туризму, описуються поняття та різновиди світового туристичного ринку й механізми його регулювання. Особлива увага приділяється проблемам та перспективам розвитку туристичної індустрії в Україні.

Завдання:

– ознайомлення з досвідом зарубіжних країн у побудові організаційних структур управління туристичною сферою;

– вивчення діяльності міжнародних туристичних організацій;

– конкретизація підходів до класифікації та сегментування туристичних ринків світу;

– визначення особливостей формування туристичної пропозиції в умовах глобалізації;

– аналіз сучасного стану та перспектив розвитку найважливіших секторів міжнародної індустрії туризму;

– організація статистичного обліку та спеціальних туризмознавчих спостережень;

– формування та уніфікації термінології в сфері міжнародного туризму та інше.

Об’єкт курсу – світовий туристський ринок і механізм, що формує потужну світову туристичну індустрію, в якій приходять у відповідність туристський попит, пропозиція, регулюючі та конкурентні сили.

Предмет курсу – сукупність економічних відносин, пов’язаних з організацією та функціонуванням міжнародних туристичних потоків.

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

– поняття та статистику міжнародного туризму як системного об’єкта вивчення;

– види і чинники, що впливають на туристичний рух;

– географію туристського попиту;

– специфіку і склад туристської індустрії;

– структуру туристського ринку;

– особливості державного регулювання індустрії туризму.

Студенти повинні вміти:

  досліджувати туристський попит та пропозицію на світовому туристичному ринку;

– аналізувати головні фактори, які формують кон’юнктуру туристського ринку;

– аналізувати сучасні трансформації світової індустрії туризму;

– аналізувати процеси транснаціоналізації та глобалізації в міжнародному туризмі.

Робоча програма

Перелік підручників та посібників

Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни

Залишити повідомлення для декана




×