Мета дисципліни – формування у студентів фундаментальних знань теорії та практики інституційних засад соціально-економічного розвитку держави та суспільства і набуття ними відповідних професійних компетенцій, що забезпечують формування соціально-відповідальної поведінки.
Завдання дисципліни: вивчення теоретичних положень і практики взаємодії держави, бізнесу, суспільства та людини крізь призму інститутів, створених ними; визначення можливостей використання зарубіжного досвіду та аналіз можливостей використання елементів зарубіжних моделей інституційного розвитку в національній економіці; формування розуміння значення соціально-економічних інститутів в умовах сьогодення.
Предмет курсу – теоретико-методологічні, методичні та організаційно-економічні аспекти формування і розвитку інституційного середовища.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- сутність, види категорії, еволюцію, концепції розвитку інституційного середовища ;
- особливості взаємодії соціально-економічних інститутів за сучасних умов;
- роль держави у формуванні ефективно функціонуючого інституційного середовища;
- нормативно-правові засади забезпечення розвитку інституційного середовища за сучасних умов.
вміти:
- визначати та класифікувати елементи інституційного середовища;
- визначати характер впливу інститутів на соціально-економічне життя;
- здійснювати моніторинг діяльності соціально-економічних інститутів.