Мета – формування системи теоретичних знань з розроблення бізнесстратегій і набуття практичних навичок управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства.
Завдання курсу – надання студентам цілісної та логічно послідовної системи теоретичних знань і практичних навичок за основними напрямами маркетингової діяльності: дослідженням, комплексним аналізом та прогнозуванням ринку, розробленням стратегії маркетингу й інструментів її реалізації (товарної та цінової політики, політики розподілу, комунікативної політики, контролю маркетингової діяльності).
Особлива увага приділяється визначенню бізнес-стратегій на основі маркетингових досліджень: стратегічне планування, проведення маркетингових досліджень, аналіз споживчих ринків, поведінки покупців, сегментування
ринку. Визначення асортиментної, цінової, збутової політик, базові стратегії інтегрованої маркетингової комунікації.
У результаті вивчення дисциплін студент повинен
знати:
– принципи стратегічного маркетингу;
– задачі і функції менеджера зі стратегічного маркетингу;
– методи організації стратегічного маркетингу;
– методики розроблення бізнес-стратегій;
– методики формування та вибору цільових сегментів підприємства;
– технологію проведення маркетингових досліджень, методику проведення
товарної політики, політики продажу та просування продукції;
– організації та контролю маркетингу;
– поняття про сегментування ринку та способи позиціювання товару на
ринку;
вміти:
− проводити маркетинговий стратегічний аналіз;
− формувати стратегічний план маркетингу підприємства;
− планувати і реалізовувати процес стратегічного маркетингу
підприємства;
− формулювати ефективну місію підприємства;
− встановлювати адекватні маркетингові стратегічні цілі підприємства;
− розробляти адекватні різновиди бізнес- стратегій підприємства;
− надавати маркетингову оцінку стратегічній діяльності підприємства.
Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Бізнес-стратегії та маркетингові рішення»
Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Бізнес-стратегії та маркетингові рішення»