Тест до теми 5

Націлене на прогнозування глобальних змін в економічній ситуації та пошук і реалізацію масштабних інноваційних проектів, які сприятимуть успіхові підприємства і забезпечуватимуть його ефективне функціонування і розвиток у тривалій перспективі:
інноваційна стратегія
стратегічне управління
оперативне управління
тактичне управління
Полягає у складанні календарних планів-графіків виконання робіт і контролюванні їх виконання; вивченні економічних, організаційно-управлінських, соціально-психологічних факторів, що впливають на здатність фірми здійснювати інноваційну діяльність:
оперативне управління
інноваційна стратегія
тактичне управління
стратегічне управління
Орієнтоване на визначення і досягнення перспективних цілей в умовах конкурентного середовища, що відображене в системі стратегічних планів це:
тактичне управління
інноваційна стратегія
оперативне управління
стратегічне управління
Пов’язана з прагненням фірм досягти технічного та ринкового лідерства шляхом створення та впровадження нових продуктів - це стратегія:
наступу
залежна
захисту
традиційна
Передбачає використання світових досягнень науки й технологій, наявність власних наукових доробків, можливість швидко пристосовуватися до нових технологічних можливостей - це стратегія:
традиційна
захисту
наступу
залежна
Стратегія, яка спрямована на утримання конкурентних позицій фірми на існуючих ринках, її дотримується більшість фірм, які уникають надмірного ризику:
захисту
залежна
наступу
традиційна
Стратегія, якої дотримуються фірми впроваджуючи новацію лише тоді, коли впевняться у її перспективності:
традиційна
наступу
захисту
залежна
Використовується фірмами, які не є піонерами у випуску на ринок певних нововведень, але залучилися до їх виробництва, придбавши у фірми-піонера ліцензію - це стратегія:
наступу
імітаційна
захисту
традиційна
Стратегія, яку розробляють для реалізації загальної стратегії стабілізації фірмами-субпідрядниками великих компаній:
захисту
наступу
імітаційна
залежна
Значних технологічних змін ця стратегія не передбачає, тому її лише умовно відносять до інноваційної:
традиційна
імітаційна
наступу
захисту
До цієї стратегії вдаються фірми, які мають стійку ринкову позицію завдяки унікальності продукту, що є основою бізнесу:
наступу
традиційна
імітаційна
залежна
Фірми, які не роблять спроб змінити свою продукцію, бо тісно пов’язані з вимогами до неї головної фірми і виконують роботи на її замовлення, використовують стратегію:
залежну
наступу
імітаційну
традиційну
Стратегія, яка є реакцією керівництва на зовнішні сигнали ринку або інституційного середовища:
захисту
змішана
імітаційна
за нагодою