Тест до теми 3

Насичення ринку певними товарами зменшує:
підприємницький дохід фірми
собівартість продукції
кількість продукції
кількість конкурентів
Індивід, який завдяки наявності певних рис створює підприємство або бізнес, керує ним і бере на себе всі пов’язані із цим ризики з метою отримання підприємницького доходу:
інноватор
менеджер
підприємець
венчур
Коли у певної особи з’являється нова ідея щодо раніше відомих явищ чи процесів і вона приймає рішення втілити її у життя - це:
сприйняття інновацій
інноваційна пропозиція
визначення потреб ринку
інноваційна ініціатива
Обсяг продукції чи послуги, які споживач хоче та спроможний придбати на конкретному ринку за певною ціною протягом певного часу:
виручка
попит
пропозиція
потреба
Характеристики підприємства, його продукції чи послуг, які забезпечують йому певні переваги над конкурентами це:
конкурентні переваги
стабільний розвиток підприємств
інноваційний потенціал
ринкові позиції
Принципово новий продукт, конструктивне виконання та склад споживчих властивостей якого не були відомі раніше:
інноваційний товар
модифікація існуючого товару
оригінальний продукт
новація
Етап, метою якого є вивчення реакції споживачів на новий товар:
пробний маркетинг
генерування ідей
оцінювання та відбір перспективних ідей
розроблення концепції товару
Попит, який відображає неможливість задоволення потреб споживачів за рахунок наявних на ринку товарів і послуг:
негативний
повноцінний
надмірний
прихований
Попит, який передбачає відповідність нововведень бажанням споживачів, перехід нововведення в стадію зрілості:
повноцінний
негативний
прихований
надмірний
Попит, який характеризується виникненням коливань попиту протягом тривалого часу:
негативний
нерегулярний
повноцінний
надмірний
Спостерігається у випадках, коли споживачі, на яких орієнтовано виробництво певної продукції чи її реалізація, не зацікавлені в ній або не знають про неї:
негативний попит
відсутність попиту
повноцінний попит
прихований попит
Етап інноваційної діяльності, на якому виникає задум нових товарів як наслідок процесу цілеспрямованого пошуку, або випадково:
оцінювання та відбір перспективних ідей
розробленння концепції товару
пробний маркетинг
генерування ідей
Попит, який може виникати на стадії просування нового продукту на ринок; відображає факт його недолюблювання потенційними споживачами, які намагаються уникнути його купівлі:
негативний
прихований
повноцінний
надмірний
Вид попиту на товари,які шкідливі для здоров’я:
негативний
прихований
нераціональний
надмірний
Попит, що виникає за умови, коли попит перевищує пропозицію:
надмірний
нераціональний
нерегулярний
потенційний