м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Наукові видання

Назва МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ЧИННИКІВ МАКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА РИНКУ
Автор (и) Коноваленко А.С., к.е.н., доцент кафедри маркетингу
Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
anastasiia.konovalenko@tsatu.edu.ua
Анотація У статті розглянуто методичні підходи до проведення аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку продуктів та послуг харчування дітей шкільного віку на основі застосування PECST-аналізу. Наведено етапи здійснення аналізу стану та тенденцій зовнішнього оточення на основі здійснення експертної оцінки, зазначено критерії відбору експертів та підходи до організації опитування. Запропоновано застосування матриці «характер впливу-сила впливу» для здійснення експертної оцінки впливу чинників макросередовища на стан ринку, як форми оцінювання за методом семантичного диференціалу.
Ключові слова експертне опитування, маркетинг, маркетингове оточення, маркетингові дослідження, ринок, харчування дітей.
Завантажити pdf
Залишити повідомлення для декана




×