м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Наукові видання

УДК: 336.71: 339.133; DOI: 10.31388/2519-884X-2019-40-258-263

Назва ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ
Автор (и) Власюк Ю.О., к.е.н., доцент Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
Анотація В статті розглянуто підходи до визначення лояльності, обгрунтовано важливість забезпечення лояльності споживачів банківських послуг. Визначено характерні риси лояльного клієнта. Схарактеризовано сучасного споживача банківських послуг. Наведено основні елементи системи залучення клієнтів на обслуговування до банку та подальшого їх утримання.
Ключові слова лояльність клієнтів, маркетинг взаємовідносин, продуктова лінійка, банківська послуга, цифровий банкінг.
Завантажити pdf (C. 258-263)
Залишити повідомлення для декана




×