м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Шевчук Олена Юріївна

Типова навчальна програма з дисципліни «Менеджмент» (Шевчук О.Ю.), 2014 рік у програмі розроблення комплексу методичного забезпечення для аграрних ВНЗ за спеціальністю «Маркетинг» ОКР «Бакалавр».


Управління витратами як конкурентні переваги при формуванні бізнес-стратегії підприємства. Фінансово-економічні проблеми розвитку сільських територій: тези міжнар. наук.-практ. конференції (6-7 травня 2014 р., м. Мелітополь) / ТДАТУ. - Мелітополь, 2014. - С. 215-218. (наукове фахове видання)


Маркетинговый менеджмент на предприятии: теоретические аспекты. Материалы YI международной научно-практической конференции «Дулатовские чтения 2014» спецвыпуск «Экономические науки», 2014, Костанайский инженерно-экономический университет им. М. Дулатова, Республика Казахстан, С. 484.


Прийняття управлінських рішень з використанням методу «мозкового штурму» у викладанні маркетингових дисциплін. Збірник науково-методичних праць ТДАТУ серія «Економічні науки», 2016, червень Т.7.


Майстер-планування ділового іміджу підприємства / О.Ю. Шевчук // Збірник матеріалів 5 Міжнародної науково- практичної конференції (19-20 травня 2012 р. м. Суми).) 11 частина // Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «ПАПІРУС» , С.248.


Формування конкурентних переваг товаровиробників відповідно до вимог світового ринку./ О.Ю. Шевчук // Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Стратегія розвитку агропромислового виробництва: теорія, методологія, практика», 28-29 травня 2015 р.


Конкурентна стратегія як інструмент маркетингового менеджменту/ О.Ю. Шевчук // Збірник наукових праць ТДАТУ серія «Економічні науки, 2016 - №3 (32), с.139-146.


Формування стратегій соціально-економічного розвитку малих і середніх міст/О.Ю.Шевчук //Міжнародна науково-практична конференція «Сектори економіки в процесі реалізації державної регіональної політики», частина 1, Тернопіль-Збараж, 26-27 жовтня 2017 року, С.324.


1. Olena Shevchuk. Cognitive modeling in the regional strategic management// Olga Nazarova, Olena Shevchuk, Svitlana Plotnichenko and Nonna Surzhenko / Міжнародна науково-практична конференція "Modern development paths of agricultural production", м. Мелітополь, 24 жовтня, 2018 р. Tavria State Agrotechnological University, Department Higher Mathematics and Physics, Department of Management, B. Khmelnistskiy ave 18, Melitopol, Ukraine, 72312. Подана (1/4 частина).


4. Шевчук О.Ю. Конкурентна стратегія як інструмент маркетингового менеджменту. Збірник наукових праць ТДАТУ серія «Економічні науки, 2016 - №3 (32), С.139-146.


5. Шевчук О.Ю. Стратегія диференціації продукції на ринку соняшника. Збірник матеріалів наукових праць. Серія: економічні науки. ТДАТУ– 2016, Т.7. – С. 116-123.


6. Шевчук О.Ю. Прийняття управлінських рішень з використанням методу «мозкового штурму» у викладанні маркетингових дисциплін. Збірник матеріалів наукових праць. Серія: економічні науки. ТДАТУ– 2016, Т.7, червень. – С. 143-149.


7. Шевчук О.Ю. Комплексний аудит інструментів маркетингу підприємства. Збірник наукових праць ТДАТУ серія «Економічні науки, 2017 - №1 (33), С.61-69.


8. Шевчук О.Ю. Стратегічне управління соціально-економічного розвитку малих та середніх міст: тенденції та проблеми. Збірник наукових праць ТДАТУ серія «Економічні науки», 2017 - №3 (35), С.168-174.


9. Шевчук О.Ю. Стратегічні організаційні зміни як елемент менеджменту організації / О.Ю.Шевчук // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / за ред. Л. В. Синяєвої. – Мелітополь: «Люкс», 2018. - № 3 (38) – С.158-164. (фахове видання, Index Copernicus)


Залишити повідомлення для декана




×