03 листопада кафедрою фінансів, обліку і оподаткування для здобувачів спеціальностей «Фінанси, банківська справа та страхування» та «Облік і оподаткування» проведена спільна кураторська година на яку була запрошена Олена Валеріївна БЕРЛЯКОВА – заступник начальника СЦ № 14 Мелітопольського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області.
Темою онлайн-зустрічі стало актуальне питання, особливо для молоді, впровадження з 1 липня Пенсійним фондом України нової сервісної послуги – автоматичне призначення пенсії. Олена Валеріївна в своєму виступі детально роз’яснила особливості нового сервісу, акцентувала увагу на тому, що саме молодь сьогодні і зараз повинна потурбуватись про своє майбутнє і, зокрема, пенсії. Лектором було наголошено, що новим сервісом «Автоматичне призначення пенсії» може скористатися кожен, хто ще не отримує пенсійні виплати, але хотів би, щоб у майбутньому вони нараховувалися автоматично. Сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних. Послуга надається засобами веб-порталу з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Користувач, який не є пенсіонером та який авторизувався на веб-порталі Фонду за допомогою КЕП:
– заповнює атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
– додає скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги);
– підписує анкету-заяву КЕП та надсилає її до органу Фонду.
За результатами опрацювання анкети-заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлення, засобами веб-порталу та через мобільний додаток.
Крім того, Олена БЕРЛЯКОВА акцентувала увагу на активному впроваджені ПФУ дистанційних форм обслуговування громадян, які сприяють відсутності виникнення потреби особистого відвідування сервісних центрів – електронні лікарняні, електронна трудова книжка.
Вдячні Олені Валеріївні за таку цікаву та актуальну інформацію!
доцент Ірина ЧКАН