На відкритому занятті к.е.н. Сокіл Я.С. з дисципліни «Маркетинг» на тему «Теоретичні основи маркетингової товарної політики» викладач акцентувала увагу на формуванні теоретичних знань і практичних навичок щодо маркетингового планування продукту, оптимізації товарної політики та розробки товарів і послуг ринкової новизни. Завдання лекції полягало у вивченні класифікаційних ознак виробів і послуг споживчого і виробничо-технічного призначення, освоєння методів визначення якості і конкурентоспроможності товару, підходів до розробки упаковки і марочної політики. Під час заняття студенти осмислили необхідність застосування нового маркетингового підходу у перехідну епоху. З метою покращення засвоєння та закріплення знань студентів було використано новий засіб оцінки якості знань студентів «Kahoot»та «Mentimeter» як інтерактивного методу навчання.