м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Відкрита лекція Шквирі Н.О. з дисциплини “Маркетинг і логістика”

Відкрита лекція Шквирі Н.О. з дисциплини “Маркетинг і логістика”

19 листопада 2019 року доцентом кафедри маркетингу, к.е.н. Шквирею Н.О. було проведено відкрите лекційне заняття для студентів спеціальності «Агроінженерія» в межах дисципліни «Маркетинг та логістика» на тему «Маркетингова цінова політика підприємства». На занятті були присутні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, зокрема к.е.н, доценти Куліш Т.В., Арестенко Т.В., старший викладач Вертегел С.Я. та асистент Бінчева П.Г.

У вступній частині лектор повідомила тему лекції, визначила актуальність формування маркетингової цінової політики підприємства, що сприяло активізації розумової діяльності студентів. В основній частині лекції студенти ознайомилися з економічною сутністю, структурою та класифікацією цін, розглянули стратегії ціноутворення, вивчили методи розрахунку цін. Викладення лекції супроводжувалося наочною демонстрацією з використанням мультимедійного обладнання, що посилювало ефект сприйняття і засвоєння матеріалу. Питання, звернені до аудиторії, сприяли здійсненню зворотного зв’язку. Це дозволило викладачеві виділити і додатково роз’яснити найбільш складні моменти у викладі матеріалу. Створення проблемних ситуацій, поєднання лекційного викладу матеріалу з бесідою сприяло досягненню поставленої мети. Про це свідчать питання, які задавалися присутніми в ході лекції та по її закінченні. Слід відзначити, як найголовнішу особливість прочитаної лекції, її практично-орієнтовану, тобто компетентнісну основу змісту. Він повністю побудований у відповідності до вимог сьогодення.

 

“Наталя Олександрівна показала високий рівень навчально-методичного викладення матеріалу, вільно володіла інформацією і майстерно утримувала увагу аудиторії протягом усієї лекції. Рівень педагогічної майстерності викладача відповідає вимогам вищої школи.”

Асистент кафедри “Маркетинг” Бінчева П.Г.

 

“Лекційне заняття проведено відповідно до тематичного плану робочої навчальної програми дисципліни «Маркетинг та логістика».   Лекція відповідала методичним вимогам щодо проведення такого виду заняття. Зміст лекції відповідав плану і був розкритий через систему понять, наведення прикладів. Протягом заняття Шквиря Н.О. показала високий теоретичний рівень підготовки до заняття, вільне володіння матеріалом та аудиторією. Наочність була забезпечена використанням сучасного технічного обладнання, всі ілюстрації синхронізовані з текстом лекцій, їх відрізняє лаконічність, структурність і виразність. Викладачем дотримано принципи науковості, логічності, доступності викладу матеріалу. Загалом лекція була проведена на високому методичному і науковому рівні.”

Старший викладач кафедри «Маркетинг» Вертегел С.Я.

 

” В межах тематики відкритої лекції лектором було розкрито основні теоретичні засади ціноутворення, розглянуті методики формування цін та її окремих елементів, окреслено методологічні підходи до розробки цінової політики та стратегії підприємства. Шквиря Н.О. вдало поєднала теоретичний матеріал із практичним досвідом у питаннях ціноутворення,  доцільно наводила приклади з практики, які підтверджували та конкретизували викладений теоретичний матеріал і, водночас, активізували мислення студентів. Слід відзначити  професіоналізм та широку ерудицію лектора, вміння зосередити увагу слухачів на головних положеннях матеріалу лекції, створити творчу та робочу атмосферу. Заняття було проведене на високому науковому, і навчально-методичному рівні й одержало схвальні відгуки.”

Доцент кафедри “Маркетинг” Арестенко Т.В.

“Лекційне заняття  Шквирі Н.О. з дисципліни «Маркетинг та логістика» на тему  «Маркетингова цінова політика» прочитано відповідно тематичного плану робочої програми дисципліни. Лекцію було проведено за сучасними вимогами, що висуваються до навчальної діяльності такого виду. Основні положення лекції демонструвалися у творчо розробленій презентації. Лекція мала пізнавальне значення й практичну спрямованість, прослідковувався зв’язок теоретичного і практичного матеріалу. На ній було розглянуті питання, що логічно пов’язані між собою і стосуються методики ціноутворення. Лекція прочитана на високому науковому і навчально-методичному рівні та відповідає вимогам вищої школи.”

Доцент кафедри “Маркетинг” Куліш Т.В.

Залишити повідомлення для декана




×