9 листопада 2020 року доцентом кафедри маркетингу, к.е.н. Коноваленко А.С. було проведено відкрите лекційне заняття для здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг» в межах дисципліни «Інформаційні системи у маркетингу» на тему «Сучасні програмні продукти маркетингоих комунікацій». На занятті були присутні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, зокрема к.е.н, доцент Арестенко Т.В., та асистенти к.е.н., доцент Шквиря Н.О.
У вступній частині лектор акцентувала увагу студентів та стрімкий розвиток інформаційних технологій в сфері забезпечення маркетингових комунікацій, роль соціальних мереж, SMM, мессенджерів, чат-ботів та інші новації. В основній частині лекції студенти ознайомилися із принципами, підходами, правилами, яких слід дотримуватись при виборі платформи для комунікації та правилах налаштування бізнес-профілів компанії у соціальних мережах.
Лектором був підібраний цікавий матеріал, наведено приклади, що дозволило здобувачам освіти наочно побачити застосування прийомів на конкретних прикладах. Протягом заняття викладач підтримувала жвавий інтерес здобувачів, стимулювала їх до інтерактиву, участі в обговоренні типових помилок, які допускають представники бізнесу у налаштуванні каналів маркетингової комунікації, використовуючи сучасні методичні прийоми викладач заохочувала активність студентів. Викладачем була створена доброзичлива, робота атмосфера.
Заняття було проведено на високому науковому та навчально-методичному рівні і отримало позитивні відгуки, зокрема відзначено високий рівень професійної підготовки Анастасії Сергіївни, вміння активізувати активність здобувачів та засвоєння ними ключових положень навчального матеріалу лекції, здатність ілюструвати теоретичний матеріал практичними прикладами.
Структура лекції логічна, послідовна і повністю відповідає робочій програмі навчальної дисципліни «Інформаційні системи у маркетингу». Змістовна частина лекції ґрунтується на сучасних підходах дозастосування інформаційних технологій у сфері маркетингових комунікацій. Розкриті аспекти лекції мають особливу актуальність з огляду на діджитализацію усіх сфер життєдіяльності й бізнесу та відповідають сучасному рівню розвитку економічної науки.
В цілому, викладач продемонструвала високий рівень професіоналізму і педагогічної майстерності, викликала інтерес та активне залучення здобувачів до розглянутої проблематики, стимулювала науковий пошук до обґрунтування вибору тих чи інших каналів комунікації. Матеріал, який було використано у ході лекції характеризується науковою новизною та прикладною цінністю з огляду на формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у сфері маркетинг.
Доцент кафедри “Маркетинг” Арестенко Т.В.
Коноваленко А.С. провела відкрите лекційне заняття на високому рівні, висвітлений матеріал викликав зацікавленість у здобувачів. Теоретичні матеріалу було проілюстровано практичними прикладами. Застосування інтерактивних форм сприяло активізації залучення здобувачів в обговорення. Викладач продемонструвала здатність володіти аудиторію, створювати робочу атмоферу та підтримувати зворотній зв’язок.