Зачекайте,
йде завантаження
м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18 Кабінет 2.405 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: dekanat.feb@gmail.com

СМАК УСПІХУ.НОТАТКИ МАРКЕТОЛОГА

СМАК УСПІХУ.НОТАТКИ МАРКЕТОЛОГА

Для здобуття початкових практичних навиків в межах обраної професії студенти напряму підготовки «Маркетинг» проходять навчальну практику, яка проводиться у форматі зустрічі з представниками різних сфер бізнесу.

Одним з підприємств, яке відвідали студенти став ресторан «Гриль Хол», який був створений у 2013 році та успішно розвивається на сьогоднішній день. Популярність закладу обумовлена підтримкою здорового харчування, про що свідчить приготування більшості страв на грилі. Також слід відзначити, що в ресторані працює «Школа юного кондитера», де проводяться майстер-класи для дітей з виготовлення кулінарних шедеврів.

Зустріч з власником закладу, шефом ресторану Олексієм Неділько, проходила у формі унікального майстер-класу з виготовлення піци кальцоне. Упродовж майстер-класу, студентам вдалось дізнатись про те, що досягнути успіху в будь-якому бізнесі можна лише кохаючи власну справу. Олексій разом з дружиною є професіоналами та вкладають душу до створення унікальних страв, а також користуються натхненням та креативністю щодо їх подачі.

Готельно-ресторанний бізнес в місті Мелітополь має високий конкурентний рівень та потребує постійному вдосконаленню, адже в цій сфері також існують модні тенденції за якими слідкують підприємці. Саме динамічність бізнесу з точки зору маркетингу потребує постійно нових способів конкурентної боротьби. Ресторан «Гриль Хол» використовує сучасні способи реклами, а саме: майстер-класи та розповсюдження через соціальні мережі. Посилення конкурентних переваг проводиться за рахунок відкриття сезонних ресторанів у Кирилівці, виготовлення унікальних тортів на замовлення, а також постійному вдосконаленню меню за рахунок введення новинок.

Отримані знання дозволять маркетологам ознайомитись із способами поведінки на ринку, де існує велика кількість конкурентів, та задіяти отриману інформацію щодо ведення бізнесу в майбутній професії, адже реальні дії на практиці часто різняться з теоретичними обґрунтуваннями.

Страхова Каріна,  спеціальність «Маркетинг», 31 МК

Надішліть нам своє питання до факультету




×