м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Паблік рилейшнз

281 «Публічне управління та адміністрування»
Викладач Плотніченко Світлана Романівна

Паблік рілейшнз – це система зв’язків з громадськістю, що передбачає планомірно здійснювані зовнішні і внутрішні комунікації між організацією та її громадськістю з метою поліпшення взаємин і досягнення між ними взаєморозуміння. Паблік рілейшнз стосується будь-якої організації і існує незалежно від того, хочете ви цього чи ні. Організація може не користуватися рекламою, але будь-яка організація так чи інакше залучена в паблік рилейшнз. Паблік рілейшнз пов’язаний з усіма комунікаціями всієї організації. Це одна з найбільш великих маркетингових дисциплін, що включає в себе взаємодії з навколишнім середовищем, в ході яких організація вступає в контакт з аудиторією для донесення корпоративних повідомлень. Розумінню сприяє репутація, набутий досвід, культурні чинники. Важливими складовими більшості програм паблік рилейшнз для завоювання надійної репутації є створення атмосфери довіри і реалізація певної стратегії.
Метою курсу є формування у студентів системного комплексу теоретичних знань, практичних умінь і навичок в галузі зв’язків з громадськістю. В процесі вивчення курсу у слухачів повинно скластися розуміння природи і необхідності зв’язків з громадськістю, процесів, що відбуваються в комунікативному просторі і в організації як елементі цього простору. Все це сприяє виробленню навичок підготовки і прийняття рішень, що відносяться до сфери паблік рілейшнз, та адекватного використання PR-технологій для гармонізації публічного комунікативного простору організації.
Завдання викладання: засвоєння студентами теоретичних засад та практичних вмінь етичної ділової поведінки, оволодіння прийомами та нормами розв’язання практичних ситуацій.
Предметом курсу паблік рилейшнз є аналіз, побудова та управління комунікативними потоками будь-якої структури (в т.ч. й організації), а також рішення задач комунікативної організації суспільства в цілому. Будь-яка структура для успішного функціонування повинна враховувати думки і настрої, як своїх власних співробітників, так і те зовнішнє оточення, з яким вона пов’язана численними видами залежності. Її ефективному функціонуванню сприяє система методів і прийомів, спрямована на оптимізацію комунікативних взаємодій зі значними для неї суб’єктами соціальної середи. Для майбутніх фахівців в області менеджменту оволодіння основними технологіями і інструментаріем зв’язків з громадськістю є одним з головних умов їх успішної професійної діяльності. Цей курс знайомить студентів з історією та сучасними підходами до вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз ».
Основним об’єктом вивчення в рамках даного курсу є PR- діяльність, узята в різноманітних її аспектах. В якості предмета курсу розглядається комунікативний простір як сфера діяльності PR, основні висновки та слідства наук, значущих для зв’язків із суспільностю, інструментарій та досвід його застосування в різних PR-технологіях та сферах діяльності.
Місце дисципліни в навчальному процесі: дисципліна «Паблік рилейнз» пов’язана з етикою та менеджментом, соціологією і психологією, риторикою, економікою, освітою історією та ін.
Доповідь як вид навчальної роботи формує вміння коректно формулювати проблему, визначати головне, робити аргументовані висновки, зацікавлювати аудиторію темою. Як відомо, знання є база для практичного застосування та відпрацювання умінь. Їх багатократне застосування створює передумову для вироблення навику.

Орієнтовний перелік тем лекцій
Тема 1. «Предмет, об’єкт і основні категорії паблік рилейшнз як науки. Загальна характеристика системи зв’язків з громадськістю»
Тема 2. «Система масових комунікацій у суспільстві. Стратегічні комунікації. Планування, організація та здійснення зв’язків з громадськістю»
Тема 3. “Механізм взаємодії із засобами масової інформації (ЗМІ)”
Тема 4. “Зв’язки з громадськістю в промисловості та комерційній діяльності
Тема 5. «Зв’язки з громадськістю у фінансовій сфері»
Тема 6. «Корпоративний імідж та його використання у зв’язках з громадськістю»
Тема 7. «Зв’язки з громадськістю — передумова успіху в маркетингу»

Рекомендована література
1. Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров и бизнесменов. — М., 2007.
2. Блэк Сэм. Введение в паблик рилейшнз. — Ростов н/Д, 2008.
3. Королько В. Г. Паблік рилейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник. — 2-ге вид., допов.— К., 2009.
4. Моисеев В. A. Паблик рилейшнз — средство социальной коммуни- кации. Теория и практика. — К., 2009.
5. Невзлин Л. В. Паблик рилейшнз. Кому это нужно? — М., 2008.
6. Почепцов Г. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. — К., 2009.
7. Синяева И. М. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности: Учеб./ Под ред. проф. Г. А. Васильева. — М., 2008.

Залишити повідомлення для декана




×