м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Організація готельно-ресторанного господарства

Напрям   242 «Туризм»

ОКР «Бакалавр»

Курс  2

Організація готельно-ресторанного господарства – цє , яка формує у студентів якості керівника підприємства та кваліфікованого фахівця з галузі готельно-ресторанного господарства та підготовлює їх до розв’язання практичних питань в сучасних умовах.

Мета курсу – засвоєння теоретичних та практичних основ організації функціонування підприємства готельно-ресторанного  господарства на ринку, сприйняття готельного  та ресторанного господарства як невід’ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни

Завдання курсу :

– ознайомлення студентів з сучасним станом і тенденціями розвитку готельного господарства світу та України, класифікацією готельної бази;

– засвоєння основних принципів діяльності готельного підприємства, організації роботи його служб;

– опанування технології прийому й обслуговування туристів у готелях і тур комплексах;

– оволодіння студентами знаннями щодо класифікації послуг підприємств ресторанного господарства, вимог до послуг ресторанного господарства;

– пізнання менеджменту обслуговуючої системи закладів ресторанного господарства;

– набуття навичок організації обслуговування бенкетів і прийомів.

Предмет курсу – форми, послідовність та закономірності розвитку господарської діяльності підприємств готельного та ресторанного типу.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

  • сутність та види готельних послуг;
  • види та форми готельних підприємств та особливості їх діяльності;
  • фактори, що впливають на функціонування готельних господарств;
  • елементи створення функціонального, екологічного, естетичного комфорту;
  • нормативно-правової бази регулювання готельної індустрії;
  • особливості організації у закладах ресторанного господарства бенкетів із розміщенням гостей за столом, без розміщення гостей за столом, за межами – бенкет на природі;
  • характеристику різних типів закладів ресторанного господарства;
  • оснащення закладів ресторанного господарства;
  • особливості обслуговування в закладах ресторанного господарства при готельно-туристичних комплексах.

вміти:

систематизувати інформацію стосовно місцезнаходження, основного призначення, рівня обслуговування, обслуговуючого персоналу, місткості готелю;

  • проводити порівняльний аналіз послуг, що надаються готельними підприємствами України різного типу;
  • оцінювати рівень гостинності та комфорту готелів;
  • складати анкети для виявлення рівня задоволення мешканців готелю;
  • застосовувати різні форми обслуговування під час презентацій, свят;
  • виконувати техніку попередньої сервіровки столів;
  • виконувати техніку обслуговування споживачів у ресторані;
  • виконувати техніку обслуговування гостей у номерах готелю;
  • виконувати техніку обслуговування споживачів на бенкетах різних видів.

 

Тематика курсу:

Змістовий модуль 1 Організація готельного господарства

         

Тема 1. Визначення, зміст та види готельних послуг.

Тема 2. Нормативно-правове регулювання готельної індустрії.

Тема 3. Організаційна структура готелю.

Тема 4. Організація праці готельного персоналу.

Тема 5. Роль інтер’єру та озеленення у формуванні іміджу готелю.

Тема 6. Якість готельних послуг та культура обслуговування в готелі.

 

Змістовий модуль 2. Організація ресторанного господарства

 

Тема 7. Форми обслуговування та особливості їх застосування під час презентацій, свят .

Тема 8. Організація кейтерингового обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства.

Тема 9. Класифікація закладів ресторанно гогосподарства.

Тема 10. Характеристика торговельних приміщень для обслуговування відвідувачів закладів ресторанного господарства.

Тема 11. Характеристика та призначення посуду та наборів основної  і допоміжної груп.

Тема 12. Технологічний процес обслуговування в закладах ресторанного господарства.

Тема 13.  Організація бенкетів і прийомів.

Тема 14. Особливості обслуговування туристів .

 
Робоча программа
 
Література

Залишити повідомлення для декана




×