м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Економіка туристичної фірми

Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка туристичної фірми» є формування системи наукових поглядів на господарську систему туристичного підприємства, основних умінь по ефективному використанню ресурсів підприємства з метою отримання прибутку та підвищення конкурентоспроможності підприємства. При цьому майбутнім фахівцям необхідно отримати спеціальні економічні знання щодо способів виживання туристичного підприємства в умовах економічної кризи: реструктуризації, санації та процедури банкрутства суб’єктів господарювання.

Завданнями дисципліни є: економічний механізм функціонування туристичних підприємств різних типів, формування та використання його ресурсного потенціалу з метою оптимізації економічних результатів діяльності; вивчення теорії та практики діяльності туристичної фірми, управління нею у конкурентному середовищі, формування вмінь ефективного використання ресурсного і виробничо-господарського потенціалу, забезпечення розширеного самовідтворення на основі інвестиційно-інноваційної моделі розвитку суб’єкта підприємництва.

У результаті вивчення економіки туристичної фірми студенти повинні:

знати цілі, функції та особливості функціонування туристичного підприємства в умовах ринкової економіки; маркетингову концепцію управління туристичним підприємством; основи планування виробничої та комерційної діяльності туристичного підприємства; принципи формування трудових ресурсів туристичного підприємства, організації та стимулювання праці на туристичному підприємстві; структуру та шляхи підвищення ефективності використання капіталу туристичного підприємства; зміст інвестиційної, інноваційної, виробничої, фінансової, антикризової діяльності туристичного підприємства; методи економічного аналізу витрат, доходів та прибутку туристичного підприємства; сучасні методики ціноутворення та оцінки конкурентоспроможності туристичного підприємства.

уміти користуватися сучасною науковою, методичною та довідковою літературою; аналізувати фінансову звітність туристичного підприємства (баланс підприємства; звіт про фінансові результати; звіт про рух грошових коштів; звіт про власний капітал); оцінювати конкурентоспроможність туристичного підприємства за різними показниками і критеріями; розробляти бізнес-план підприємства; досліджувати основні ризики та загрози господарській діяльності туристичного підприємства, формулювати пропозиції та конкретні рекомендації щодо удосконалення методів господарювання.

Робоча програма

Силабус

Перелік підручників та посібників

Перелік методичних вказівок для вивчення дисципліни

Залишити повідомлення для декана




×